رضا صادقی: «سنتوری» روانی ام کرده!
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

رضا صادقی
 
او در خلوت خودش در ویلایی در حومه کرج ساکن است و دیگر کمتر در رسانه ها آفتابی می شود. دلیل سکوتش هم مشخص است....
                              

رضا صادقی و حال و روز این روزهایش
رضا صادقی این روزها در سکوت کامل به سر می برد و هیچ خبری از او در رسانه های مختلف نیست.

 او در خلوت خودش در ویلایی در حومه کرج ساکن است و دیگر کمتر در رسانه ها آفتابی می شود. دلیل سکوتش هم مشخص است: «اتمام قرارداد با شرکت و موسسه مورد قرارداد و مستقل شدن در برگزاری کنسرت ها و برنامه ها».

او به هیچ وجه دوست ندارد کسی خلوت این یکی دو ماه اخیرش را خراب کند و به خلوتگاهش نفوذ کند.

ولی پیگیری های ما باعث شد بتوانیم درباره این روزها و اینکه «دوران بی خبری آقای مشکی پوش چطور می گذرد؟» با او گپ بزنیم: گپی که از سرمستی این روزهایش شروع و به محسن چاووشی ختم شد...!

به گزارش برترین ها صادقی درباره این روزهایش و اینکه چطور در روزهای بی خبری روزگار می گذراند، می گوید: «موسیقی گوش می کنم و بیشتر به آنها دقیق می شوم. بیشتر در حال فکر کردنم و سعی می کنم راحت تر و بهتر درمورد آینده فکر کنم».

انتخاب این روزها
اگر راستش را بخواهی، «سنتوری» محسن این روزها روانی ام کرده و خیلی درگیر شم. کارهای روز موسیقی جهان را هم گوش می کنم و توانسته ام چیزهای خوبی را از آنها بیاموزم. موسیقی گوش می کنم تا بتوانم ملودی بسازم. خیلی از چیزهایی را که ساخته ام، معمولا در همین لحظه هایی که موسیقی گوش می کنم، توانسته ام کشف کنم و همان را بسازم.

کنسرت نمی دهم
تا آخر سال فقط استراحت می کنم و فیلم می بینم و موسیقی گوش می کنم. هیچ کنسرتی نخواهم داشت و فقط به زندگی و دلخوشی هایم می رسم.

دوست دارم کمی از فضای این روزهای موسیقی فاصله بگیرم و استراحت کنم. بعد با کمی استراحت و کسب انرژی با قدرت برگردم.

قراردادی با جایی ندارم
با هیچ کمپانی ای دیگر قرارداد نمی بندم و از این به بعد خودم مدیریت کارهایم را انجام خواهم داد. این هرگز به این معنی نیست که دوستان تهیه کننده خدای نکرده نقصی دارند و از همکاری با آنها راضی نیستم.

دوست دارم مستقل شوم و خودم با قدرت و نفوذ خودم پیش بروم. وقتی تحت قرارداد کسی یا شرکتی هستی برای برخی فعالیت ها و کارها زیر فشاری و مجبوری برای انجام دادن. چون تعهد داری و این متعهد بودن باعث می شود راحت نباشی و به خاطر تعهداتت برخی کارهایی را انجام بدهی که راضی نیستی و حس خوبی نداری.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 25134
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم